jävla triangl
Publicerat den

Hejsan alla kära bloggläsare! Piffade ju upp denna blogg med Emmas bilder för att få en bikini vilket jag inte fick så fuck dom nu ska jag iaf starta bloggen igen fast nora style inga fansy bilder med systemkamera xD Plus jag ska ha smajlisar. ;-) 
 
Hur som haver idag var de svenska NP riktigt kul nja inte riktigt gick sådär. Sedan träffa jag min käraste pojkvän och vi tog en promendad i skanstull lite random sen så gick vi till Muffinfabriken eller vad cafét hette och myste där. Nu är jag hemma hos Lukke boy och ska även sova här väldigt mysigt. Imorgon blir det ingen skola för min del eftersom vi har något läxförhör xD Men av summan på kardemumman så har dagen varit bra!!!!!!
 
PUSS BABES 
 
 
 
en bild lukas har på mig på hans dator, jo men söt jag vet... 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?