senaste två dagarna
Publicerat den

TJäääna
 
Igåårså tränade jag med Ebba på morgonen sedan var det skola, då några från Amerika kom och sjöng och pratade med oss, as coolt! 
 
Sen på eftermiddagen träffade jag en annan Ebba, vi bakade en kladdkaka och sedan drog vi ut :) Ebba glömde nycklarna så först kunde vi inte komma in till henne, så vi fick klättra haha, det gick väldigt smidigt! 

 
Idag så vaknade jag upp hos Ebba vi gjorde pankakor, sedan drog jag direkt till gymmet, hade bokat en klass kl 10 så :) Då tränade jag och Ebba ShaBam, det var så gryyymt kul!! Det är en dans, man dansar olika danser till 12 låtar i 45 min, sjukt jobbigt också, på gymmet var det också att alla fick träna grattis så det var massaaa folk, men man fick grattis frukt och barer! (Y) 
 
 
 
NU ska jag dra till Forum med Ebba och Malin, se Robin från Mello! 
 
HÖRS SEN BITCHESSSSS :* 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?