brist på liv
Publicerat den

100 frågor.

Vad är klockan? - 21.04

1. Fullständigt namn- Nora
2. Ålder? -
 15
3. Vart bor du?
 Värdmö 
4. Bor tillsammans med?
 Min familj 
5. Färg på ditt hus? vitt 
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född?
 12/12-97
8. Klass? -
 9:an 
9. Vilket år tar du studenten? - pallar inte räkna ut   
10. Något jobb? - nej eller typ barnvakt  
11. När gick du upp i morse? –
 
12. När ska du sova? - om några timmar
13. Duschat idag? ska göra det snart  
14. Kramat någon idag?- yes

15. Pussat någon idag? -
 aa på kinden typ lol 
16. Vad har du ätit idag? - mat massa mackor (hahaelina) 
17. Dagens klädsel? – jeans, tröja 
18. Dagens smink? - mascara, ögonbrynspenna, rouge, ögonskugga
19. Dagens sötnos? - min bror 
20. Dagens roligaste? - alla roliga klipp jag har kollat på idag 
21. Har du många vänner? - haha venne i guess, hallå jag är populär 
22. Hur många har du kysst?- kommer inte ihåg men typ 5 
23. Vem kramade du senast? - min papa
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen 
27. Har du pojk-/flickvän? -
 nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa 
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Danniii 
31. Film? - Dear Jhon 
 
32. Låt? -
 Min your manners - Chiddy Bang 
33. Mat? - Kyckling 
34. Dryck? - Mjölk   
35. Färg? - blå 

37. Stad? -
 Sthlm 
38. Land? - usa
39. Ämne i skolan? - inget 
40. Människa? - venne 
senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 tänker inte 
43. Gången du spydde? – sommras
44. Gången du grät? - idag, hahahah 
45. Pizzan du åt? - kommer tyvärr inte ihåg :( 
46. Gången du var i Göteborg? - aldrig 
47. Gången du var i Stockholm? - idag, jag bor här 
48. Gången du var full? - helgen 
49. Gången du var hög? - några veckor sen lol no judge 

50. Gången du var kåt? -
 alltid 

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - beror på
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på 
54. Tvspel eller datorspel? – tv-spel
55. Singel eller upptagen?  upptagen
56. Hångla eller ha sex? - sex
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha big brother?
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger. 
65. Coca cola eller fanta? - coca cola
66. Pizza eller kebab? - kebad 
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älskas 
69. Leva eller dö? - dö. jag är depp..:( nej leva mannar 

antal:

70. Personer du älskar? - alla jag känner 
71. Personer du hatar? - hatar inga   
72. Gånger du varit full? - håller inte räkning 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1 
74. Glassar du ätit på en dag? - vet inte kanske 2 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? vet inte ^^
76. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig jo kanske ngn kväll 
77. Gånger du varit hög? - en gång 
78. Personer du saknar just nu? – massor

79. Gånger ditt hjärta brustit? - aldrig är hel 
vem:

80. Vill du kyssa nu? - min hund 
81. Ska du träffa imorgon? - alla typ  
82. Sjöng du senast för? - jakob och stina
83. Hade du senast en msn-konversation med?
 kommer inte ihåg
84. Spelade du tvspel med senast? -
 jakob 
85. Vill du ta med på resa nu? - min närmaste 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - massor   
87. Förtjänar att dö? - inga 
88. Är söt? - JAG   
89. Vill du sova jämsides med i natt? - mitt gosedjur 
vad:
90. Gör dig glad? -
 musik och mina vänner 
91. Gör dig ledsen? -
 min familj  
92. Vill du helst göra nu? - sova..
93. Önskar du att du slapp göra? - städa och läxor
94. Vill du ha nu? - nya kläder 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  massor    
96. Längtar du till? - sommmmaarn   
97. Tycker du om dina betyg? - helt ok 
98. Ångrar du i ditt liv? -
 mycket 
99. Är det bästa som hänt dig? alla min fina vänner  
100. Hur mycket är klockan? - 21.18

 

 

TACK OCH HEJ FRÅN MIG 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?