thundercunt fan
Publicerat den

TJEEEEEEENNIS PENIS! 
 
Sov hos Ellie inatt, väldigt trevligt. Vi dansade på xboxen, laga mat, fixa saker, lalala sen prata massa somna typ vid 3, missa massa bussar på morgonen så skippa matten tog en fika istället #krimfan. Vanlig dag i skolan typ inget roligt hände, efter skolan gick jag till nacka med mirrito vi kolla runt lite snacka, sen hon skulle åka och träna jag åkte hem. Såklart är ingen hemma så jag var tvungen att gå hem, fyy fan tar 30 min att gå. Jag hade klänning och det blåste som fan, svin kallt alltså och en 3 tons väska där jag hade dator och massa kläder snacka om att min axel är död. Iaf när jag gick och lyssna på musik så märkte inte att det kom en bil så när det åkte förbi blev jag skit rädd och hoppade till och skrek, såg att det var min granne i bilen. Sen gick jag i typ 1 min och kollade på min skugga och insåg att inget ''hoppade'' där bak, hahha, min klänning hade fastnat när jag drog up min strumpbyxor som min granne såg alltså hela miin röv :DDDDD assss kul. om någon ville veta så skrev jag allt detta lixx. Nu sitter jag i mittt rum och lyssnar på awesome musik ska plugga lite, gå up och laga mat och bara chilla. MIN DAG BABES! :* 
 
PUSSSSSisSSLIISSS 
 

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?