TILLBAAAAKA
Publicerat den

SHO MANNAR!
Nu är jag back on track och ska börja blogga om mitt super intressanta liv :)
Kan berätta lite om gårdagen och i fredags:
Fredag -
Va i skolan som vanligt på dan, efter skolan åkte jag hem till Mirre och senare kom även Anna och Torris. Vi snackade kollade bilder och myste, sen tänkte vi dra ut men vi gick till tippen och köpte massa godis och BJ istället, typiskt oss! haha sen satt vi och tjocka hela kvällen och åt och skrattade! Somnade senare runt 12 :)
 
Lördag- Vaknade hos Mirre, åt frukost och fixade oss. Sen åkte jag, Anna och Torris hem eller jag mötte upp Mamma vi skulle köpa lite saker, julklappar och födelsedagspresent. Jag fick även med mig hem en jacka från Zara :) Sedan åkte vi hem och jag pluggade och sånt dagen slutade med att familjen såg så mycket bättre och en sommar med göran :)
 
Fast i en brun färg :)
 
Idag ska vi fira Milton som fyller 20 år :)
 
SOOOO LONG!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?