Grattttis till mig
Publicerat den

tjo!
Idag fyller världens bästa person år, alltså jag ;) Haft en SJUUUUKT BRA DAG!
TACK MINA FINA VÄNNER FÖR ATT NI GJORDE DEN GRYM!
Det börja med att jag blev väckt och de sjöng min fam alltså men fick inga paket får de på lördag men fick ett tårta :D Sen åkte jag till jobbet träffa älsklingen mirre och vi åkte tsm sen jobbade åt sedan lunch på Vapiano med Mirre träffade Danni en snabbis, gumman kom med en muffins med 15 ljus i, världens sötaste <3 Sedan åkte och jobba till fyra, åkte hem med Mirre och trodde vi skulle typ kolla på film något mysigt så hoppar Anna och Torun fram och de har bakat tårta till mig och massa annat! Jag anade inget sjuuuukt kul!!!! :D Fan vad jag älskar er ni gjorde verkligen min dag!
Jag trodde det skulle vara en helt vanlig dag men samma saker och så fixar de dettttaa och jag blev så glad ^_^ <3
 
Men nuuuu ska jag gå ner och äta oxfile, muuuums fast är rätt mätt efter tårtan men hoppas jag kan trycka ner lite till :)
 
Dannnis söta muffins ^_^
 
PUSSS HEJ BITCHES!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?